Tack för gott arbete!


En julklapp av stadsdelschefen i stadsdelen jag jobbar i, som tack för
gott arbete under året! En väldigt inspirerande kokbok med recept på
rätter från världens alla hörn!

God kväll!

En trött blogger (får man kalla sig så när man bara bloggat några månader? Men i och för sig, det är ju min blogg så då kan jag ju kalla mig vad jag vill!!!) som skriver detta inlägg! Idag var det avslutning på skolan. En avslutning full av fina, duktiga och musikaliska elever som uppträdde så att man fick gåshud och en liten tår i ögat. Väldigt lyckat var det! Nu är det välförtjänt ledighet som står på schemat för både mig och mina elever! Flera underbara veckor utan alltför många måsten! Var på biblioteket igår och laddade upp med lite inspirationsböcker. Får se om jag får tid över att pyssla lite... *hoppas* Imorgon kommer vi förhoppningsvis iväg till måleributiken för att insupa inspiration till den väntande sovrumsrenoveringen!

På återseende hoppas jag!
Kram Lullsan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0