Novembergrått och adventslängtan


Mörker, mörker, mörker... Längtar såååå tills adventstjärnorna kommer
upp i slutet av veckan.

Hej Bloggen!

Dåligt med uppdateringar här! Har varit fullt upp med ditt och datt och eftersom jag inte är en biten bloggare än prioriteras inte bloggen fullt ut. Har kommit på att jag måste börja fotografera lite mer också. Hade ju tänkt att det här skulle bli lite av en pysselblogg och då måste jag ju fotografera allt jag "pysslar"!

I helgen var vi hos våra goda vänner som bor i en liten stad alldeles för långt bort. Det var dags för dop för deras underbare lille son och jag blev stolt gudmor! (Tack än en gång E & A för det ärofulla uppdraget) Efteråt blev det dopkalas med väldigt god mat och trevligt sällskap! Helgen gick som vanligt alldeles för fort tyvärr!

Ikväll har jag äntligen fått tid vid symaskinen. Tog inte alls många minuter, men jag var i starkt behov av ett pannband och eftersom jag hade en bit trikåtyg liggandes blev det ett skönt panband av det! Bildbevis kommer så småningom!

Nu ska det bli lite tisdagsmys här i soffan och jag ska sticka vidare på mina raggsockor!

På återseende!
Kram Lullsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0