Tillbaka i vardagen igen!

 





Hej Bloggen!

Har lyst med min frånvaro här på bloggen under lite mer än en vecka, men jag har varit frånkopplad allt vad internet heter under veckan som gått. Veckan har jag spenderat med sambo, svägerska, svärfar och hans sambo på Fuerteventura. Vi har haft en helt fantastisk semester med allt vad det innebär; sol, bad, utflykter, god mat och trevligt sällskap. Vi passade också på att fira svärfar som passade på att fylla jämnt under tiden vi var borta!

Något pyssel har jag inte hunnit med, så nu kliar det i fingrarna! Jag hade packat med mig en liten virkning i resväskan men den låg bortglömd hela veckan. Vågade inte ta virkningen med mig i handbagaget. Har en liten känsla av att security inte skulle ha uppskattat min virknål!!

Nu ska jag ta tag i dagen. Massor av tvätt att ta hand om. Som tur är torkar den fort ute, för tydligen har sommaren kommit till mina hemtrakter under tiden jag varit borta- ljuvligt!

På återseende hoppas jag!
Kram Lullsan

Kommentarer
Postat av: Petra

Låter härligt med en veckas solsemester!



Och till nästa gång du ska flyga tycker jag du ska testa att ta med virkningen på planet. Jag har faktiskt lyckats tre gånger (och åkt fast en gång).

2011-04-25 @ 20:26:35
URL: http://www.popetotrora.blogspot.com/
Postat av: Jo

Oj, vad avis jag blev nu, trots att jag har världens bästa ruckel att vara i! Det hade inte varit helt fel med en liten semestertripp nu.



Ang potatisen: Jag har för mig att vi vattnade potatisen så fort den var i jorden och sen skötte ju regnet resten liksom. Men jag kan kolla i min köksträdgårdsbibel på fredag när jag kommer ut till rucklet igen, det borde stå i den. I'll be back, och om det dröjer kan du ju peta på mig. :)

2011-04-27 @ 21:33:05
URL: http://frkp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0