En helt ovanlig vanlig måndag

Hej Bloggen!

Pastill bjöd förra veckan på en EFIT-utmaning och den hoppade jag på igår! Började egentligen i fredags men sådär lagom till fyra glömde jag helt bort mig och glömde fota... Så igår gjorde jag om, och rätt så här kommer min helt ovanliga, vanliga måndag!!



06.03 Frukost framför tv4s morgontv.



07.00 I bilen alldeles strax på väg och ingen kollektivtrafik idag!!



8.00 I full gång på jobbet och alldeles strax dags för terminens första riktiga lektion.



8.58 Dagens andra kopp kaffe slukas i all hast mellan två lektioner.



10.00 Fruktstund
.


11.00 Mer jobb...



12.00 Svensklektion pågår för fullt.



13.00 Efter skollunchen, som för dagen var korvstroganoff, fortsätter dagens lektioner.



14.00 Snart dags för dagens sista lektion.



15.10 Ringa några samtal innan det är dags att ta sitt pick och pack och bege sig mot...



16.03 På hemmafixarens mecka för att handla elementfärg och penslar. Såklart smiter jag in om Stoff och stil också som i princip ligger granne med jätteaffären!



17.00 I bilen snart hemma!



18.05 Mitt i löprundan!



19.00 Det kurrar ordentligt i magen och maten puttrar på spisen.



20.06 Kolla jobbmejl oh planera lektioner...



21.00 Bläddra i Stoff och Stils kataloger som följde med hem tidigare idag.



22.00 läsa en liten studn sedan är det natti natti!!


Ja, det här var min måndag! Titta in hos Pastill om du vill se fler som antagit utmaningen!

På återseende hoppas jag!
Kram Lullsan

Kommentarer
Postat av: Frk pyssel

åh vad roligt att se! Tack för att du delade med dig :-) En rejäl frukost ser jag, lite bättre än min ;-)

2011-08-30 @ 20:31:05
URL: http://www.pastill.nu/
Postat av: Petra

Jag gillade verkligen den här utmaningen! Så kul att få hänga med i alla kreativa bloggares vardag. :-)

2011-08-31 @ 22:13:21
URL: http://www.popetotrora.blogspot.com/
Postat av: Fisan

Va härligt med en Stoff och Stil butik. Jag måste verkligen hämta hem symaskinen...

2011-09-01 @ 12:41:58
URL: http://www.rdetbarajageller.blogspot.com/
Postat av: åsa

Hej... roligt att få följa din dag! Gillar ditt jättefina pennfodral, supersött...!

2011-09-02 @ 21:48:33
URL: http://hnapna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0