Panduroinspirationspaus

Beställ katalog

Bilden är lånad av www.panduro.se

Hej bloggen!

Det har blivit en liten ofrivillig bloggpaus här under veckan och det beror helt enkelt på att jag inte har något roligt nypysslat att visa! Jag började jobba förra veckan och om kvällarna var jag heeeelt slut i rutan! Dessutom går vi in i slutfasen av renoveringen av vårt vardagsrum, så det har blivit att en del föstermålning tagit tid från pysslet också!

Jag planerar ju inte att sluta pyssla, tvärtom. Idag var jag in om Panduro på vägen till tåget för att norpa ett exemplar av nya höstkatalogen! Hann bläddra lite i den på tågresan och där fanns massor av fina saker för den pysselsugne! Så det är bara att vika "hundöron" på saker man vill göra och vänta på att tiden för pyssel infinner sig!!

Nu väntar dock läsning av läroplanen och planering av nästa veckas lektioner, så det blir dåligt med pyssel ikväll med...

På återseende hoppas jag!
Kram Lullsan

Kommentarer
Postat av: Jo

Visst är det svårt att få tummen ur, såhär i början? Hoppas att vi vaknar till snart! :)

2011-08-22 @ 22:43:08
URL: http://frkp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0