Pennskrin XL







Hej Bloggen!

Igår kväll fick jag till en date med symaskinen. Mitt pennskrin på jobbet var så slitet och smutsigt och jag behövde verkligen ett nytt. Jag hade några idéer och satte mig ner igår och knåpade ihop ett. Som lärare är det mycket som ska förvaras i pennskrinnet: skrymmande whiteboard-pennor, bläckpennor, tuschpennor, suddigum och blyertspennor, så ett i storlek XL passar därför perfekt! Mönstret (eh... kan man ens kalla detta för ett mönster!) är mitt eget påhitt och tygerna kommer från stoff och stil!

På återseende hoppas jag!
Kram Lullsan

Kommentarer
Postat av: Lina

Hej!! Kom gärna och fira hos mig. Jag har en STOR utlottning av wings-reproduktioner, personliga tavlor, retro-motiv m.m. Välkommen att delta och lycka till!



Hälsningar

/Lina

2011-08-26 @ 08:01:05
URL: http://linagardelid.blogspot.com/
Postat av: Frk pyssel

Åh så sött, och vilken bra idé! Att jag inte tänkt på att göra ett pennskrin till barnens hundratjugo pennor.



Vad roligt att du gillar EFIT-idéen, hoppas jag får se en liten bildserie ur din vardag här snart :-)

2011-08-26 @ 21:17:29
URL: http://www.pastill.nu/
Postat av: izza

Lev Vackert Butiken (www.levvackert.blogspot.com) kommer varje adventshelg i dec anordna stor julmarknad, nu söker vi hantverkare som vill sälja sina alster, boka en helg, några dagar maila [email protected] Det kommer bli en magisk jul hos oss! Missa ej! Det finns en stor camping och ett stort vandrar hem 100 meter från huset så bra övernattningsmöjligheter finns!! KRAM Petra Eriksson o Ingela Broling

2011-08-28 @ 12:31:21
URL: http://isabellehahnebroling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0