God fortsättning!

Hej bloggen!

Här hemma råder ett lugn denna morgon som jag tror kommer hålla i sig hela dagen! Så skönt att vakna dan efter en trevlig julafton och bara känna att man ska vara... småplocka lite, diska lite, virka en maska eller två tja lite vad som faller en in!

Igår fick jag flera fina klappar och jag kunde äntligen få öppa de julklappar som kom iveckan i och med swapen!!

Tack snälla Loppan Lorum för den fina julgranskulan! Den hänger nu på hedersplats i granen!!



Och tack snälla Popetotrora för det fina förklädet, näsduksfodralet och neccesären!! Jag som var i ett stort behov av en ny sminkväska, det kunde ju inte passa bättre!!



Nu ska här snart dukas fram en riktigt härlig juldagsfrukost! En knäckemacka med lite lax och en liten skål risalamalta får det nog bli!!!

Njut av dagen! På återseende hoppas jag!
Kram Lullsan


Kommentarer
Postat av: Loppan Lorum

Vad roligt att kulan föll i smaken! Och tack så mycket för ljusfatet jag fick från dig!

2012-01-02 @ 09:05:05
URL: http://loppanlorum.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0