Loppisfynd och pysselstafett



Hej lördag!!

Idag var jag på loppis och fick tag i inte mindre än två saker jag letat länge efter. Egentligen totalt onödiga men så våldsamt fina och därmed otroligt nödvändiga!! Tänk så fint jag ska servera mina bullar jag bakade igår och rabarbersaftent till sommarens fikor!!

Påminner också alla som kikar in här (vem är ni?!) att Stinas pysselstafett dragit igång! Redan är där några pysslare som publicerat sina finfina tutorials! Vill ni se min får ni vänta tills den 19 juni, för då är det min tur! Men innan dess kommer massor av bloggare att skicka stafettpnnien mellan sig!!

Nu önskar jag er en trevlig lördag!!
På återseende hoppas jag!

Kram Lullsan

Kommentarer
Postat av: Therese

Vilka underbara loppisfynd!

2011-06-05 @ 19:49:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0