En liten elefant


Inte världens bästa bild kanske men det är så ruskigt svårt att få till
bra bilder när mörkret trycker utanför fönstret!

Go' kväll Bloggen!

Igår efter keramiken virkade jag färdigt denna lilla krabat. Den kommer att vara en del av ett litet större projekt som nog kommer att ta sin lilla tid, men som jag hoppas få färdigt så småningom! Mönstret hittade jag här.

På keramiken igår blev det en hel del glaserat. Så förhoppningsvis är det färdigbränt till nästa vecka så att man kan få ta med sig sina saker hem! Tyvärr hade det blivit en liten spricka i mitt stora fat men jag hoppas så att det klarar glaseringen! Håller tummarna. Annars har jag tid på mig och får helt enkelt göra ett nytt!!

På återseende hoppas jag!
Kram Lullsan

Kommentarer
Postat av: Petra

Kul med keramik! Är det en kurs du går?



Ang. min blogshop så har jag ingen firma. Man får sälja saker skattefritt för 30 000 kr/år om det är en hobbyverksamhet.



Ha det fint!!

2011-03-01 @ 21:46:12
URL: http://www.popetotrora.blogspot.com/
Postat av: Anki

Åh vilken fin! Ska bli kul att se den klar sen :-) Stoff&Stil ska öppna här där jag bor till sommaren, kommer bli farligt för plånboken...

2011-03-01 @ 22:32:51
URL: http://www.ankimade.blogspot.com
Postat av: Helena

Vilken söt! :)



Sy dragkedjor är egentligen inte så svårt, gör ett försök! :)

2011-03-02 @ 20:19:51
URL: http://lillofant.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0