Förnya en stol


Före


Efter


Ännu en efterbild för att visa hur stolen passar fondtapeten!

Hej Bloggen!

Stolen ovan fyndades för några tjugor på en loppis för ganska många somrar sedan. Stolarna (2 st) köpte jag till min första lägenhet där de passade så fint i köket! Då genomgick de en tvättning, lite slipning och ommålning. Stolarna fick också ny klädsel. Nu några år senare och efter några år då stolarna inte direkt "haft sin plats" utan mest aggerat extrastola,r har jag hittat en plats till en av stolarna. Stolen står nu i vårt nya sovrum. Den har fått ny klädsel, rosa stretchvelour från Stoff och stil, och den passade riktigt bra till fondtapeten! Nu har man någonstans att lägga överkastet om nätterna!!

Trevlig söndag önskar jag alla! Hoppas solen lyser hos er också!
På återseende hoppas jag!
Kram Lullsan

Kommentarer
Postat av: Magdaloony

Vad fin den blev! En helt ny stol och den passar ju perfekt! :)



Tack för att du lagt upp tipsning om utlottningen!

2011-03-09 @ 22:06:45
URL: http://magdaloony.blogspot.com
Postat av: Magdaloony

Vad fin den blev! En helt ny stol och den passar ju perfekt. :)



Tack för att du lagt upp tipsning om vår utlottning!

2011-03-09 @ 22:08:27
URL: http://magdaloony.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0