Some serious virkning på G


Panduro säljer Järbo garn för 15.- nystanet. De orangea prislapparna
säger mig att priset kaske inte är här för att stanna så då får man
passa på...


2 styck virkinspirationsböcker till priset av 0.- Dock är böckerna mig
bara till låns och ska lämnas tillbaka till stadsbiblioteket om några veckor.

Hej Bloggen!

Äntligen lördag!! Igår var jag runt lite på stan i väntan på att en kompis skulle sluta jobba och då blev det ett besök på panduro och på biblioteket. Fick med mig några nystan hem i härligt knalliga färger och två böcker med lite inspiration. Den ena boken är på engelska och de engelska virktermerna är inte riktigt mig bekanta, trots att jag är engelsklärare :0) Men det är ju inte direkt det jag lär ut till mina ungdomar. Men med hjälp av bilderna och beskrivningarna ska jag nog klura ut hur jag ska göra, om där finns något kul. Jag har ännu inte hunnit bläddra i den fina boken!

Nu ska jag passa på att jobba undan lite här. Mitt i terminen betyder massor av arbete; mitterminskonferens som ska förberedas, skriftliga omdömen som ska skrivas, utvecklingssamtal som ska förberedas och sedan har man ju den vanliga dosen av arbete också; lektioner som ska förberedas och utvärderas, elevarbeten som ska läsas...

Trevlig helg på er!
Hälsningar louise

Kommentarer
Postat av: Thessan

du e välkommen tillbaka när som helst =)

2011-03-12 @ 14:48:01
URL: http://thessansamisar.blogg.se/
Postat av: Elle

Hej vännen!

Va fint sovrummet blev!

Ha d gott! Kramar

2011-03-12 @ 20:07:57
Postat av: Petra

Härligt med inspirationsböcker!! Själv har jag köpstopp påsån för jag har köpt alldeles för många den senaste tiden. Och hur korkat det än låter så har jag inte tänkt på att jag kan låna inspirationsböcker på biblioteket. :-) Bibblan näst, med andra ord!

2011-03-16 @ 19:40:51
URL: http://www.Popetotrora.blogspot.com
Postat av: Ida´s kreativa

Hittade Järbo´s Molly för 10:-/st på Ica maxi :)

2011-03-17 @ 23:32:41
URL: http://www.idaskreativa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0