Bebispresent


En snuttefillt,

en body och

ett par mjuka byxor fanns i paketet till en liten, liten kille!

Godkväll Bloggen!

Ikväll kan jag visa den senaste tidens pysselprojekt då den i eftermiddags lämnades över till dess rätte ägare! En kompis fick barn för två veckor sedan och idag var vi över på en liten fika och fick möjlighet att titta på den lille sötingen!

Byxorna är ett mönster från Ottobre, bodyn är sydd utifrån en förlaga från H&M som jag satte sprättaren i och snuttefilten fick jag inspiration till här.

Nu ska jag återgå till hockeyn här!!

På återseende hoppas jag!
Kram Lullsan

Kommentarer
Postat av: Lina

Gud vad duktig du är vännen!! Impad

2011-05-15 @ 21:21:54
Postat av: Sanna

Vilka fina bebispresenter!! Jag är också impad! Trevlig blogg har du också! Hit kommer jag definitivt titta in igen!

2011-05-16 @ 21:11:15
URL: http://www.pysselgladjen.blogspot.com/
Postat av: Therese

Och presenten blev mycket uppskattad kan jag lova! :) Värmer i hjärtat att du lagt ner tid på present till vår lille guldklimp!

2011-05-23 @ 08:23:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0