Garn i massor...



Hej Bloggen!

Under förra veckans underbara lov var jag en tur till Jönköping för att hälsa på min fina vän och hennes lilla familj. Under vår lilla shoppingrunda på stan var jag in om Garnshopen astrid och det var en så fin liten butik med massor av fina garner. Såklart slog beslutsågesten till och jag gick tomhänt från affären, men innan jag styrde bilen söderut igen svängde jag in om och denna gång fick jag med mig en liten påse med finfina garner.

Igår ställde sambon upp så jag kunde göra ett nystan av det fina mångfärgade garnet. Jag vill ju undvika ett likande trassel som inträffade för ett tag sedan :0) Nu ska jobba undan här så att jag kan fortsätta virka på den scarf jag påbörjade igår kväll!!

på återseende hoppas jag!
Kram Lullsan

Kommentarer
Postat av: Veronica

Åh va härligt, jag villockså ha nya, fina garner :-D

2011-11-08 @ 21:08:11
URL: http://vagaskapa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0