Min fantastiska torsdag i bild!!!



Hej Bloggen!

I torsdags var jag och två kollegor uppe innan tuppen och tog tåget till Göteborg för att gå på bokmässa! Det var andra gången jag var där och jag säger bara; Oh my vilket ställe! Är man det minsta intresserad av böcker, högt eller lågt, fint eller fult så är det stället att bege sig till! Det är ganska lätt att gå bananaz bland alla montrar och jag var lite yr i mössan av alla intryck när vi vid sex satte oss på tåget tillbaka mot Skåne igen! Vår dramaten var fullastad med böcker, kataloger och inspiration till våra kolleger och elever, så vi var mycket nöjda med dagen!

För egen del var det lite svårt att motstå alla mässpriser, så nu är höstläsningen mest troligt räddad!

Det blev lite kändisspotting också! Jan Guillou ställde upp på en bild med mig och skrev en fin hälsning till skolans elever.

Nu väntar en skön och slö lördagkväll! Har putsat alla fönster på bottenvåningen så allt renoveringsdamm är ett minne blott och man kan njuta av att se ut igen!

På återseende hoppas jag!
Kram Lullsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0