Snart inneskorstider!



God kväll Bloggen!

Hur mycket man än försöker förtränga att vi går mot mörkare och kallare tider är det trots allt ett faktum! Snart kommer det vara ruskigt kallt ute och bor man som vi i ett stort hus blir golven ganska kalla! Jag har därför börjat inneskostillverkningen och först ut var dessa små prickiga söta inneskor. Mönstret är hämtad ur en Tilda bok och tyget är ett Tildatyg från Paduros outlet.

Vi får se om jag kan få till några par till. Är alltid bra att ha några extra på lager så att man kan erbjuda värmande inneskor till frusa vänner på besök!

Nu tror jag det är hög tid att släcka ner här hemma, kalla in katterna och bädda ner mig. Efter en ovanligt jobbig arbetsvecka med flera sena kvällar ska det bli vansinnigt skönt med fredag imorgon!

På återseende hoppas jag!
Kram Lullsan

Kommentarer
Postat av: Petra

Men herre guuud så söta!! Jag smäller av! :-)

2011-09-09 @ 21:49:27
URL: http://www.popetotrora.blogspot.com/
Postat av: Therese

Kan bara instämma med "Petra". Otroligt söta!

2011-09-13 @ 12:38:29
Postat av: Krajamaria

Tack för din fina kommentar hos mig. Har funderat på att göra en lampa med virkade dukar också, men efter mitt garnskrälle så lär det inte hända tyvärr... ;)

Söta tofflor!

2011-09-14 @ 08:23:06
URL: http://krajamaria.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0