Om att drömma sig tillbaka



Hej Bloggen!

När den stora Amrikänska kaffekedjan så slog upp sina portar, i den något större stad där jag jobbar, var jag bara tvugen att ta en kopp "to go" efter jobbet idag!

Att sedan stå nere på perrongen i citytunneln, i väntan på tåget hem, så var det nästan som om jag spolat tillbaka bandat en sisådär tio år och befann mig på Earl's Court på väg hem till Fulham och mina väntande aupairsysslor... nostalgi av stora mått!!

Och på fredag kommer min londonfunna vän med familj till oss!! Är alltid så trevligt att ses och så mysigt att få träffa min lille gudson! Var några månader sedan sist!!

På återseende hoppas jag!
Kram Lullsan

Kommentarer
Postat av: Stina / Sagolikt Pyssel

Tack!! :-) Hoppas Pysselstafetten kan inspirera och sen är du tillbaka i nästa Pysselstafett. :-D

Kramkram!!

2012-03-01 @ 19:33:32
URL: http://www.stinaglaas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0