Sportlov



En styck hatthylla till salu... någon?!



Hej Bloggen!

Här firas sportlov för fullt, men inte gör vi det i backarna som så många andra! Nä, mitt sportlov passade så bra med sambons långledighet och då bestämde vi oss för att ta tag i hallen! Hiskeligt gröna väggar (med bård!), illgröna inbyggda garderober med orange insida och slitet paretgolv... Ja ni hör ju själva vilken hit!

I söndags slet sambon ut garderoberna och jag påbörjade ångandet av sisådär en 6 lager tapet. Nu är alla väggar råa och renoverigen fortsätter! Ska försöka hinna med lite annat sportlovsroligt, som att fortsätta virka på min kofta, rätta prov (!) och städa pysselrummet, mellan renoveringen! Ska bli så härligt när vi är klara! Då är i stort sett hela bottenvåningen iordning!! Jiha!!

På återseende hoppas jag!
Kram Lullsan

Kommentarer
Postat av: Stina / Sagolikt Pyssel

Och vi bygger i sommarstugan på sportlovet. :-) Hoppas det gått bra med er hall. :-)

Kram!

2012-03-01 @ 19:35:09
URL: http://www.stinaglaas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0