Gott Nytt!!



Hej Bloggen!!!

Gott nytt år säger jag och välkommen 2012!!!

Igår vankades det festligheter hos goda vänner och som "gå-bort-present" hade jag med mig konservburken ovan. Har sett flera härliga bloggar som gjort burkar likt min och jag har så länge velat testa. Så igår fick jag äntigen tillfälle!

Burken fylldes med rosa silkespapper och doftvärmeljus från Yankee Candles. Sedan limmade jag fast en botten och klädde in burken i papper, silkespapper och sidenband!

Hej hopp!
Kram Lullsan


Kommentarer
Postat av: Petra

Ja, det där är verkligen en bra gå bort-present!

Gott Nytt År på dig!



Och du... TACK för det fina ljusfatet! Love it!

2012-01-01 @ 20:33:40
URL: http://www.popetotrora.blogspot.com
Postat av: Frk pyssel

Åh, en sån gjorde jag också för ett tag sen, har glömt att blogga om den. Det är en sån himla fiffig idé och din burk är jättefin! Gott nytt år!!!

2012-01-01 @ 22:48:12
URL: http://www.pastill.nu/
Postat av: Frk pyssel

Amen hallå, försvann min kommentar nu? Grrr.. Jaja, jag skrev att jag också har gjort en sån där burk, de är så himla fiffiga. Din är jättefin!



Och GOTT NYTT ÅR!!!

2012-01-01 @ 22:49:05
URL: http://www.pastill.nu/
Postat av: Anna

Så himla fin och otroligt uppskattad! Men jag ska vänta med att tända dem tills nästäppan är borta så att jag verkligen kan njuta av doften de sprider! Tack! Kram

2012-01-02 @ 13:01:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0