Sökes: pyssellust

Här duggar inläggen inte alltför tätt, tyvärr! Anledningen är helt enkelt att jag inte haft någon större lust att sätta igång med något projekt under första veckan tillbaka efter ledigheten! Är det någon som liksom mig känner sig lite svårstartad sådär?!

I helgen hade vi några vänner på middag och då pratades det stickning och virkning och jag fick en lektion i hur man stickar mönster med två färger! Det satte lite fart på inspirationen och lusten kom tillbaka och det bokades en pysseldejt på söndag med start på stoff och stil och sedan ska det virkas och stickas som bara den!!

Nu har jag satt tänderna i en ny strumpstickning! Är i stort behov av nya raggsockor så det passar ju bra! Det går långsamt framåt. Är ju inte så van vid stickorna!!!

Tyvärr vill inte ajfånen som jag så det blir inga bilder idag!!!

På återseende hoppas jag
Kram Lullsan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0