Sist ut?

 
Hej Bloggen!
 
Kanske är jag sist ut i pysselsverige med detta härligt knalliga armband, men vad gör väl det? Perfekt småpyssel som inte tog många minuter att knåpa ihop.
 
Kanske var det hos pastill jag såg det först, för att sedan titta in hos craft and creativity någon gång där i början på juni." Hej och ivej" till Panduro dan efter för att inhandla pärlplattepärlor och sedan har påsen legat i drygt en månads tid, men det är lite så jag funkar... Lika snabbt som inspirationen infinner sig kan den försvinna och inandlat material blir liggande i vissa fall bra mycket längre än en månad!!
 
När jag var i farten smälte jag ett gäng pärlor till, så det lär nog bli fler knalliga armband, inom en månads tid sisådär!!
 
Kram Lullsan

Kommentarer
Postat av: maria syr och så vidare

Haha, nej du är inte sist ut. Jag har inte ens kommit iväg till panduro än :) Finfina färger!

2012-07-11 @ 23:13:47
URL: http://mariasyr.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0