Virkad filt



Det har blivit ännu en liten filt virkad. Den har legat färdig ett tag men det tog bara en himla lång tid för att få den fotad!!

Nu är det ju så att jag just nu inte känner någon som är i behov av en minifilt, så är det någon där ute som skulle behöva en filt i circamåtten 55x76 cm så lämna en kommentar här nere! Jag skickar paketet med posten för 250 kronor och då ingår filten :0)

Nu ska jag sätta mig i solen och virka en stund. Det gäller att sitta i lä och med full sol för vindarna är rysligt kyliga!!

På återseende hoppas jag!
Kram Lullsan

Kommentarer
Postat av: maria syr och så vidare

Vilket jobb, jättefin! Ser fram emot att få se ditt projekt när ärmarna är klara!

2012-06-10 @ 19:55:30
URL: http://mariasyr.blogspot.com
Postat av: Fröken Pimpinett

Jättefin filt i härliga färger! Jag önskar att jag hade tålamod att göra lite större projekt ibland...

2012-06-10 @ 21:33:05
URL: http://www.frokenpimpinett.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0