Babynest

 
I brist på bättre bilder får det idag bli en från instagram! Oavsett bildkvalitet så har jag har i alla fall sytt ett litet "babynest" till den lilla bebben! Googlade runt lite för att hitta inspiration och visst kan man köpa fancy och fabrikssydda babynest, men jag gnuggade hjärncellerna lite och klurade ut hur jag skulle göra och det blev ganska bra!
 
Något säger mig att jag inte är ensam om att sy sånna här för när jag var och handlade material på Stoff och stil och letade efter en sak och förklarade vad jag skulle ha det till blev svaret "Åh sånna där babynest, som alla syr"! Hur som helst får tiden utvisa om det blir poppis eller inte och jag är mycket nöjd över att ha sparat ett antal hundringar på att fixa't själv!!
 
Kram Lullsan
 
Och just ja, om någon vill kolla in mig på instagram heter jag Lullsan där med!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0