Höstmys

 
Det är ju ruskigt så mörkt det blir om kvällarna nu!! Idag kom jag som tur var hem medan det ännu var ljust så att man fick lite dagsljus idag, men innan jag visste ordet av det hade mörkret sänkt sig över min lilla by! Nu är ljusen tända och middagsfix står näst på schemat. Idag blir det pannkakor och stekt bacon... smarr!! Barnsligt gott med stekta pannkakor någon gång ibland tycker vi två här hemma!
 
Ikväll bänkar jag mig i soffan med mitt nya projekt: korsstygn, som är en del av ett lite större projekt som (förhoppningsvis) ska vara klart innan bebis kommer!! Korsstygn är nytt för mig så vi får se hur jag tar mig an utmaningen!!
 
Kram Lullsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0