Välkommen 2013!!

 
Gott nytt år på er!!
 
Såhär andra dagen in på det nya året såsar jag fortfarande runt i myskläder och får inte riktigt tummen loss att ta mig för något! Kanske är det en förkylning på G eller så är energin helt enkelt slut efter mycket trevligheter och festligheter under ledigheten! Det är många i familjen som fyller år idagarna kring nyår så än är vi inte klara med festligheter och kalas!! Kanske lika bra att  jag fortsätter såsa runt här hemma ett tag till då?!
 
Nyår blev en trevlig tillställning och maten lyckad! Eftersom jag är en riktig gottegris var nog deserten den stora favoriten: Björnbärspannacotta med maräng och mousseande sås. Kvällen blev en värdig avslutning på 2012, som på många sätt var ett överväldigande år!! Det absolut bästa var ju såklart att en liten bebis äntligen bestämde sig för att bygga bo i magen och nu återstår det lite drygt 6 veckor av graviditeten och vi längtar massor efter bebisen nu!!
 
På måndag är jullovet slut och plikten i skolan kallar! Fyra veckors arbete väntar innan jag går hem på den längsta "ledigheten" ever... Så är iallafall planen...
 
På återseende!!
Kram Lullsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0