Ett litet livstecken!

Då var det åter ett tag sedan jag lade upp ett inlägg här... Men sedan dottern föddes har det inte blivit mycket pysslande här hemma och då känner jag att jag inte har mycket att skriva! Lite tråkigt för er som tittar in här, men jag tror på en bättring alldeles snart. Jag har nämligen några projekt på gång!!
 
Just nu målar vi fönsterna. Eftersom vi byter kulör från tråkbrunt till fräschgrått krävs det lite fler strykningar och tar således också liiite längre tid. Men fint blir det!!
 
Sist jag skrev höll jag på med tidskrävande honey combs. Sedan vek jag ett helt gäng pom poms till dotterns dop. Och honey combsen? De kom aldrig ens upp :0) Men pom pomsen kom upp på altanen!
 
 

 
Och dotterns dop ja. Det blev en mysig tillställning och Sambon och jag passade på att gifta oss samtidigt! Ingen överraskning, utan folk runt om oss visste om det! Vi har under våra snart 13 år ihop pratat mycket om det där med giftermål och till slut kom vi fram till något som passade oss och som gick att genomföra! Härligt!
 
Så nu håller jag på att vänja mig vid mitt nya namn, måla fönster, njuta av samb... jag menar mannens semester, förundras över vår 4,5 månaders framsteg, planera små pyssel- och syprojekt
 och njuta av sommar och trevligheter, inte nödvändigtvis i den ordningen!
 
Tills vi hörs igen får ni ha det så bra!!
Kram Lullsan
 

Kommentarer
Postat av: Jo

Jag förstår dig, det blir inte mycket pysslat med en minimänniska i huset! :)
Ha det gott tills pysslandet börjar igen och du känner för att blogga! Och grattis till giftermålet!

2013-07-18 @ 20:51:05
URL: http://frkp.blogspot.com
Postat av: Petra/Popetotrora

Klart att det blir så med en ny liten. Inga konstigheter. :) Men det låter spännande med några nya projekt. Ser fram emot att se resultatet sen.

2013-07-20 @ 10:33:25
URL: http://www.popetotrora.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0