Gofika 2.0

Kanske lite torra och smaklösa men definitivt helt kalorifria!!
 
Ja, så gick det sådär länge mellan inläggen igen!! Det låter som något man hört förut, men tiden verkligen rusar fram!! Dottern växer så det knakar och snart är hon hela 8 månader!!! Jag har börjat virka och tillverka lite bakverk som hon ska kunna leka med när hon blir lite äldre, men i den takt jag färdigställer saker här hemma så är det ju bara bra att jag börjar i tid!
 
Kanelsnurrorna är först ut ur UFO-högen (jo, vi pratar högar av UFO:n här hemma). Bullarna har jag sytt i bullfärgad plysch och kanelfärgad filt. Mönstret är ett eget hittepå som blev ganska bra!
 
Just nu virkar jag en hel del på kvällarna, men inget jag kan visa här- än! Sen har jag blivit lite orutinerad också i och med mina bloggpauser och skickar iväg presenter utan att först fota dem!
 
Tills vi hörs igen får ni ha det så bra!!
Kram Lullsan

Kommentarer
Postat av: Jo

Jättefina! Jag virkar också till den lille, trots att han är så liten. Jag virkar ju ändå en del presenter så då fortsätter jag bara till Ullharen när jag ändå håller på!

2013-10-15 @ 10:36:12
URL: http://frkp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0