Lärorik dag!

Hej Bloggen!

Idag har varit en mycket lärorik dag! För det första har en snäll kollega hjälpt mig med mitt problem att jag inte fick rätt på länkandet. Var inte alls så svårt egentligen, nu är man kan, efter att snälla it-profset förklarade! Sedan har en annan snäll kollega, syslöjdsfröken, lärt mig virka på lunchen! Så nu har jag storlsagna planer på vad som ska virkas här hemma... :0) Först ut är de här söta. Sedan får vi se hur det går!!!




Bilden har jag lånat från TV4

Ikväll är det åter igen dags för Sveriges mästerkock och då hejar jag på den här tjejen! Har ni inte kollat in hennes blogg innan kan jag verkligen rekomendera den! Fullt av goda recept och fina bilder för den som tycker om mat och bak!

Nu kallar kaffekokaren!
På återseende hoppas jag!
Kram Lullsan

Kommentarer
Postat av: stina

jag hoppas att det kommer gå bra med virkandet!

2011-02-02 @ 19:37:08
URL: http://getluckydesigns.blogspot.com
Postat av: Anna

Finaste Lullsan :) Nu är du en del av min dagliga dos av bloggar, blir så inspirerad av att läsa allt du pysslar med! Hoppas det gick bra med keramikkursen i måndags, är så glad för hjärtat vi fick! Kramis

2011-02-03 @ 15:10:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0