Veckans bästa dag!


Denna fredag låg nya numret av Elle mat & vin i brevlådan. Den absolut
trevligaste av mattidningar tycker jag!

Hej Bloggen!
Idag står det skrivet fredag i kalendern och redan har en vecka av terminen gått! Sovrumsrenoverigen har tagit fart! Igår kom de nya gipsskivorna upp på väggarna! Sambon har lite att göra de närmsta dagarna så vi får se hur långt vi kommer i helgen!

Själv ska jag på vernissage imorgon. Jag deltog i ett projekt med konstfrämjandet i slutet av förra terminen där några av mina elever gjorde ett konstverk tillsammans med en konstnär. Detta ska ställas ut med start imorgon tillsammans med konsverken från de andra skolorna som deltog i projektet. Ska bli riktigt roligt!

Pysslandet går på sparlåga. Orken att pyssla om kvällarna har inte funnits där denna första arbetsvecka!! Hoppas på bättring de kommande veckorna! Har en del presenter jag skulle vilja få klara!

Nu ska jag luta mig tillbaka och bläddra igenom nya numret av Elle mat & vin och inspireras till någon av vinterns många middagar!

Trevlig helg!
Kram Lullsan 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0