För lillebror har tagit sudenten...





Hej Bloggen!

I brist på annat visar jag några bilder från gårdagens studentutspark!

Ystad bjöd på strålande solsken då det var Lillebrors tur att skråla i kapp med sina klasskamrater på trappan och lastbilsflaket! Fantastiskt att stå som åskådare och se hur en hel stad sjuder av glädje och framtidstro!!! Blir ju lite att man själv minns sin egen student som togs för tio (!!) år sedan! Vilken glädjens dag!

Lillebror fick en härlig dag och han verkade väldigt nöjd när han åkte iväg i en taxi sent på kvällen för fortsatt firande!!

Idag är det lördag och jag är lite svårstartad såhär dagen efter! Inte mycket pyssel att visa upp tyvärr! Virkar vidare med mina rutor... Inser att den där filten nog kommer ta lite tid!!! Har lite andra idéer jag nog får ta tag i under tiden annars kommer ju den här bloggen bli himlas tråkig!!

Hoppas ni får en gó lördag!
På återseende hoppas jag!!

Kram Lullsan

Kommentarer
Postat av: Petra

Jag va också på lillebrors student i veckan. Jag blev så nostalgisk och längtade lite tillbaka. :-)

2011-06-12 @ 14:12:47
URL: http://www.popetotrora.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0