En bortglömd blogg

                             
 
Hej på er!
 
Som rubriken säger skulle man ju kunna tro att jag glömt bort den här bloggen helt och hållet, men det har jag inte. Jag har bara ett väldigt slappt sommarlov där jag i stort sett bara latar mig om dagarna! Några små turer har vi hunnit med runt vårt avlånga land, sambon och jag, och en dagstripp till Åland med, så lite annat än att lata mig har jag gjort ändå!! Jag har knappt hållt i en virknål, än mindre suttit framför symaskinen så ni förstår ju att det blir lite tunnt med inlägg här då!
 
Idag har jag dock inte legat på latsidan utan imorse drog jag fram min Braun K3000, och som den har jobbat! 2 satser bröd fick det bli. Det vankas utflykt på Österlen imorgon och då måste man ju ha goda mackor med sig!! Idag blev det bakat morotsbröd och lata grahamsrutor . Bara att svänga ihop degen och trycka ut i en långpanna, helt min melodi!!
 
Nu får det bli en glass ute på filten i solen och kanske, kanske tar jag med mig virkningen!!
 
PÅ återseende hoppas jag!!
Kram Lullsan
 
 

Kommentarer
Postat av: maria syr och så vidare

Nybakat bröd och lata dagar, det låter fantastiskt tycker jag!

2012-08-01 @ 10:16:54
URL: http://mariasyr.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0