Dymo

Jag har under en tid velat köpa mig en Dymo eller Labelmaker som de också kallas på vissa ställen. Hade spanat in en på en pysselsida på nätet, men med frakt tyckte jag den blev onödigt dyr! Då slog det mig att jag sett en på Clas Ohlsson och eftersom vi ändå hade ett ärende dit så slog jag till och köpte en! Så för 99 kronor har jag nu börjat prägla etiketter.
 
Först ut var en etikett till en liten gå-bort-present! Jag blev på midsommar tipsad om ett gryyymt gott recept skulle det visa sig. (Tack A!!) Och när jag bakat de goda kakorna stoppade jag några i en fin glasburk, pyntade med ett band och snygga etiketter och voilá- en liten present hade sett dagens ljus!!
 
Jag har storslagna planer för mig och min Dymo!!!
 
Kram Lullsan
 
PS: Receptet på de goda kakorna hittar ni hos Bakverk och fikastunder.DS
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anneli

Vad fint det blev! 😃

2013-07-25 @ 20:21:21
Postat av: Anonym

Mkt uppskattad present, goda kakor och fin att titta på!

2013-09-24 @ 20:29:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0